Orderadministratör e-handel och medarbetare till kundtjänst

Är du en engagerad och social person sätter din stolthet i att hjälpa kunder via kundtjänst?

Då har vi på Dynamic Code en unik möjlighet för dig på vår marknads- och kommunikationsavdelning i Linköping. Vi söker dig som vill vara en operativ kraft i utvecklingen av kundtjänst och logistikfunktionen. Som vill vara drivkraften i vår first line support av spännande e-hälsoprodukter inom området DNA-analyser. Hos oss blir du en del av ett snabbväxande företag inom e-hälsa som står inför en spännande digital resa, i en bransch som utvecklas i snabb takt.

Vi söker nu en engagerad medarbetare till vår kundtjänst och orderadministration. Du kommer att bli en viktig spelare i uppbyggnaden av vår e-handel, carestore.com.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att hantera kundorders från webbutiken och kundtjänst. Du kommer att plocka och packa varor dagligen på vårt mindre lager och ansvara för att det alltid finns varor i lager. Du kommer att svara våra kunder via telefon och e-mail och på sikt även via chatt och sociala medier.

Eftersom vi är ett mindre företag krävs det att vi alla hjälps åt. Vid behov kan du därför bli tilldelad arbetsuppgifter utanför dina egna ansvarsområden, exempelvis under högsäsong eller i mån av tid. Därför söker vi dig som gärna ser lösningar istället för problem, med en organiserad och noggrann personlighet. En god känsla för service är också ett krav, då du till stor del kommer att hantera kundärenden över både telefon och e-mail.

För att du på ett smidigt och effektivt sätt ska kunna genomföra dina arbetsuppgifter krävs det att du har god datorvana och kunskaper i program som exempelvis Microsoft Excel och Microsoft Word. Det är också ett stort plus om du tidigare arbetat i någon form av e-handelsplattform.

Arbetsuppgifter

  • Orderhantering

  • Kundtjänst

  • Boka frakter

  • Assistera med returhantering och krediteringar.

  • Ansvara för att vi håller lager av alla produkter

  • Plocka och packa produkter (små, lätta produkter)

  • Hjälpa kunderna via mail, telefon och chatt.

  • Kommunicera med kunderna via sociala medier.

  • I mån om tid vara med och skapa content.

  • Hantera administrativa uppgifter som är relaterade till kundnöjdhet.

  • Komma fram med nya idéer om hur man kan förbättra kundupplevelsen.

Kvalifikationer

  • Erfarenhet av detalj- och/eller e-handel

  • Noggrann

  • Serviceinriktad

  • God datorvana

  • Goda kunskaper i svenska och engelska

Meriterande

  • Tidigare erfarenheter av kundtjänst

  • Tidigare erfarenheter av e-handelsplattform, gärna Litium Studio.

För oss är personkemi och ambition viktigare än att du matchar alla våra på förhand utsatta tankar och ramar för rollen som orderadministratör. Vi söker dig som är nyfiken och sugen på en utmaning. För att trivas i rollen tror vi att du är positiv, noggrann och bra på att arbeta både självständigt och i grupp. Låter detta som en utmaning för dig?

Skicka din ansökan senast 2017-06-04 till camilla.stark@dynamiccode.se

Anställningen:
Start: snarast
Anställningsform: 100% dagtid, månadslön. Provanställning tillämpas.
Placering: Kontoret i Linköping

Om företaget:

Dynamic Code är ett modernt DNA-företag som verkar inom branschen e-hälsa. Vi utvecklar säkra hemtester som analyseras i eget kvalitetssäkrat laboratorium. Vi har hela kedjan, från utveckling av test och produktion av provtagningspaket till analys och distribution av provsvar online. Våra kunder är kommuner, företag och privatpersoner. Dynamic Codes tester ger mer än ett korrekt svar, de ska också förkorta tiden till rätt åtgärd och behandling. Med hög säkerhet och genom samarbeten med digitala vårdcentraler och läkare ligger därför testerna till grund för e-recept och medicinsk rådgivning online. Vård från början till slut på bara några dagar, där våra tester ger svar med 99,5% säkerhet tack vare vår DNA-teknik. Hemtest 2.0. Detta erbjuder vi marknaden via carestore.com.

 

Ansök

Skicka din ansökan via e-mail till camilla.stark@dynamiccode.se senast den 4 juni.